2010年5月4日火曜日

A mid-term examination(The28th days today)

(Japanese at bottom.)

I took a mid-term exam today.Mid-term exam is separated by listening-test, writing-test,and speaking(oral communication)test.
At first, I took listening-test,but I had a big mistake.I couldn't catch up the question very well,
I misunderstood.After that I could notice a big mistake by my teacher's gesture,and I rewrote my answer,if my teacher didn't gesticulate me,maybe I didn't notice my big mistake.
I'm really stupid...... (._.) Mike, I'm sorry...
And I thoght that I need much effort writing,speaking,too.I will do my best until the end of my training.
 今日、中間試験がありました。中間試験はリスニング、ライティング、会話に分かれています。最初にリスニングがありましたが、大きな失敗をしてしまいました。設問をしっかりつかまず、思い違いをしていたのでした。しばらくして先生のゼスチュアで大きな間違いに気付き、答えを書きなおしましたが、もし先生のゼスチュアがなければ自分の間違いに気付かなかったです・・・私って本当にバカ・・・マイク、ごめんなさい・・・
 また、ライティングにしても会話にしても、更なる努力が必要だと感じました。訓練最後の日まで最善を尽くしたいと思います。

0 件のコメント:

コメントを投稿