2010年5月29日土曜日

C.C.E(The 53rd days today)


Do you know 'C.C.E'?
C.C.E stands for 'Cross Culture Exchange'.Today, two guests came in our home class.
One gentleman is from Mozanbique,and one lady is from Fiji.
I've never been to Mozanbique and Fiji , I'm interested in there culture.
Thank you for come in! I could spend a happy time!!

C.C.Eってご存知でしょうか?
C.C.Eとは「クロスカルチャーエクスチェンジ」の略で、駒ケ根訓練所では「語学交流」と訳しています。
私たちのホームクラスにはモザンビークから一人の紳士が、フィジーから一人の女性が来てくれました。私は、モザンビークもフィジーにも行ったことがないので、その国の文化に興味を持ちました。
今日はお越しくださいまして本当にありがとうございました!楽しいひと時を過ごしました!

0 件のコメント:

コメントを投稿