2010年9月20日月曜日

A happy weekend(13th days today)


On satday, today is the 2nd weekend for me. In morning, I went to Palau-Japanese support school. 12 student is joining the school. The school opens only satday, but the students are looking forword to go to school.
In afternoon, I visited to M-san's house in Ngerremlengui state. That's real Palau !!There is where Palau is!!
I prepared about 'Belau Fair' with other JICA volunteers, in front of M-san's house.It was so nice!! I enjoyed!!
 土曜日のこと。自分にとっては2回目の週末です。午前中はパラオ日本語補習校に行きました。12名の生徒が通ってきています。土曜日だけの開校ですが、みんな楽しみにして学校へやってきます。
 午後は、アルモノグイ州にある同期隊員のMさんの家に行きました。本物のパラオ!!これこそがパラオ!!みたいな場所でした。「ベラウフェア」の準備のために行ったのですが、本当に楽しく、嬉しい時間でした。(海が本当にきれいでした!)

0 件のコメント:

コメントを投稿