2010年9月17日金曜日

Card Games(12th days today)


After my job,I and Lily played cardgames.

1st: california speed. Lily taught me.It was first experience for me,so exiciting! but,Liliy won twice.

2nd: Kanji(chinese character)game. How many Kanji did we make? We made a lot of Kanji
3rd: Sushi-bar. How many fish Kanji did we make? We completed all fish Kanji!!Happy!!!

(Picture:introduce 'Sushi-bar'by Lily)


We could spend a funny time!Thank Lily,especially Sushi-bar!!!


仕事が終わってから、私とリリーさんはカードゲームで楽しみました。

1回目:カリフォルニアスピードというゲームです。私にとっては初めてのゲーム。エキサイティング!!でもリリーさんが2回とも勝ちました。

2回目:漢字ゲーム。さて、私たちは何個の漢字を作ることができたでしょうか?結構多くの漢字を作りましたよ。

3回目:すしバーという名前のカードゲーム。「魚」のつく漢字を作っていくカードゲーム。さて、何個作ることができたでしょうか?実は、全部完成させることができました!!


楽しい時間でした。ありがとう、リリーさん!!特にすしバー!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿