2010年4月28日水曜日

My favorite teacher (The 22nd days today)


I'll introduce my favorite teacher! His name is Mr. Michael Parker,from England.

He is our homeclass room teacher,and we call him 'Mike'.

Mike is very kind,a cheerful person,and he often makes us happy with his joking.

I like his life-philosophy," The simple life is best!". I agree with his philosophy.

At the moment, I can't chat with Mike because we are very busy,but someday I would like to chat with Mike by getting night out ,and so on.

I like Mike! Thank you so much, Mike!

(日本語訳)

私のお気に入りの先生を紹介します。彼の名前はマイケル・パーカーと言います。イングランドの出身です。彼は、私の(語学訓練の)ホームクラスの担任で、私たちは彼のことを「マイク」と呼んでいます。

彼は、とても親切で、陽気な先生であり、時に冗談を言って私たちをハッピーな気分にしてくれます。

私は彼の「シンプルライフが一番!」という人生哲学が好きで、その彼の哲学に意を同じくしています。

今は、お互い忙しくおしゃべりする時間もないのですが、いつか、夜飲みに行くなどしていろいろお話しできたらと思っています。(もちろん語学クラスのみんなと一緒に、ですが・・)

私はマイクが大好きです!マイク、いつも本当にありがとうございます!

0 件のコメント:

コメントを投稿